Strona główna > przemyślenia mateisty > Yerba mate – reaktywacja

Yerba mate – reaktywacja

16 lutego 2012

Tak coś mnie naszło wczoraj wziąć tykwę, bombilkę i yerbę do pracy (La Tranquera).

No i stało się, koledzy od razu się zainteresowali „to Ty yerba mate pijasz?”, „to uzależnia!”

Oczywiście znaleźli się chętni do spróbowania, ale ja miałem tylko swoją bombilę i wyznaję zasadę, że bombilli i kobiety nie pożyczam… yerbę owszem użyczyłem, pili z kubeczków, zębami odcedzali palitos.

Dziś im obiecałem, że wezmę yerbę smakową, np zioła lub cytryna.

PS. Jak to fajnie po pół roku poczuć tę cierpkość na języku

  1. 24 kwietnia 2012 o 18:30

    moje łaknienie cierpkości zaspokaja aronia, muszę kiedyś spróbować jerby 🙂

    • 27 kwietnia 2012 o 15:22

      Aronia i yerba – dwie biegunowo różne cierpkości

  2. Madzia
    12 października 2012 o 21:12

    Ja yerbę uwielbiam, bo jest dobra na wszystko i daje kopa jak jaka, a nie wypłukuje chociaz mikroelementów z organizmu, polecam ją każdemu, kto potrzebuje energiii chce poprawić swoje zdrowie:)

  3. 18 lutego 2013 o 13:41

    Yerba to jest to 😉 Dzięki niej nie muszę pić kawy 🙂 I do tego ta różnorodność smaków. Osobiście lubię smakową yerbę, choć czasami skuszę się na tradycyjne. Tylko chyba bardziej uzależnia niż kawa – wydaje mi się, że więcej jej piję niż kiedyś kawy.

  1. No trackbacks yet.
Możliwość komentowania jest wyłączona.
